Sol Sol Sol

Dagen började med en redovisning i Management kursen. Riktigt nervös var jag, som alltid inför redovisningar, men bra gick det ändå :) Så nu är det äntligen bara en redovisning kvar den här terminen och den är på torsdag.
Efter redovisningen blev det Sushi. Något jag börjat älska sen jag kom hit till Hong Kong!
Planen efter detta var egentligen att jag, Tove och Alexandra skulle åkt till stranden. Men eftersom det tar ungefär en timma från skolan till närmsta strand bestämde vi oss istället för att åka till ett poolområde i närheten av skolan. Men lika bra var det, var härligt att bara ligga i solen och ta det lugnt! :)
Imorn ska det fina vädret fortsätta, verkar som värmen är här för att stanna. Det är ju verkligen inte helt fel att kunna ligga ute i solen i början av april! :)
Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0