Sommarlov ska det va!

Sommarlov!
Idag skrev jag sista tentan i kinesiska som även var den sista tentan för terminen. Har även precis avslutat en hemtenta för antropologin vilket innebär att jag numera har sommarlov! Känns helt underbart :) Utbytesterminen är därför avklarad och nu är det bara semestern kvar innan jag åker hem till Sverige igen.
Så imorn påbörjar vi alltså den efterlängtade Kina semestern. Jag och Tove startar med nattbuss/nattåg till Yangshuo där vi spenderar de fyra första dagarna. Sedan blir det vidare med flyg till Xian för att se terrakottaarmèn. Vi avslutar med att möta upp Erik för 5 dagar i Beijing och är sedan tillbaka i Hong Kong den 10 maj.
Dreamteam:
Det kan ju inte bli annat än helt fantastiskt bra när jag och Tove drar iväg på backpackingsemester.
Kram Emelie


Kommentarer
Postat av: carina

Ha en toppensemester och njut.

Längtar efter dig!!!

Kraaaam svärmor

2011-04-27 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0